Friday, March 30, 2007

Stage

Hello everybody,

Ik had beloofd dat ik iets ging posten vandaag, dus zal ik dat rap doen. Vandaag ben ik om 10.30 pm opgestaan (redelijk laat dus) heb mij rustig klaar gemaakt, moest natuurlijk de juiste outfit aanhebben voor de eerste ontmoeting met mijn stage.
Toen ik naar de stad vertrok begon het te regenen en ik heb alles bij, buiten een paraplu, niet echt slim van mij. Dus ben ik eerst een paraplu gaan kopen wat mij £ 10 heeft gekost ofwel 15 euro en dit was de goedkoopste. Ik heb ook een UK telefoonkaart gekocht. Degene die mij kennen zullen het nummer ondertussen wel hebben de andere die het willen moeten het maar vragen op msn ofzo.
Toen heb ik het station gezocht, was even verloren gelopen maar gelukkig had ik op tijd hulp gevraagd. Ik heb daar mijn eerste pak sigaretten gekocht en amaai, ga toch nog eens nadenken of ik wil blijven roken. Een pakje Marlboro kost hier maar liefst £ 5.82 (pak £ 6 wat 9 euro is)!!!
Om half 5 had ik een afspraak op mijn bedrijf mc-creation, gelukkig was ik op tijd daar want ik vond het niet, toen ik directie vroeg had een vrouw me helemaal verkeerd gestuurd, uiteindelijk heb ik het dan toch zelf gevonden.

Ik heb met iedereen kennis gemaakt en ik werk met heel veel verschillende nationaliteiten (fransen, die de meerderheid vertegenwoordigen, Iran, Amerika, Noorwegen en Slovakije) Ik werk met allemaal mannen, er is 1 meisje van Amerika daar, ook een student maar die heb ik niet gezien. Ze waren allemaal heel vriendelijk en heb mij een skype account moeten aanmaken voor het werk en ik heb een mail adres gekregen. Ik heb ook een benaming gekregen voor mijn positie in het bedrijf en ik ben een "marketing consultant", dat klinkt toch mooi hé :d

Daarna zijn we met zijn alle naar de pub gegaan, wat ook heel fijn was, want we hebben over vanalles en nog wat gesproken. Heb iedereen goed leren kennen en ik zie mijn stage echt zitten. Ik hoop natuurlijk dat ik nu alle taken aankan, ben voor heeel veeel verantwoordelijk.

Zo meer heb ik tot nu toe niet te zeggen, alleen VISIT THE WEBSITE OF MC-CREATION als je dit nog niet gedaan hebt, dan heb je een beter zicht met wat ik bezig ben want daar ga ik hier niet te veel over vertellen denk ik.

Ik zal binnenkort nog wel eens posten, waarschijnlijk maandag als ik mijn eerste werkdag erop heb zitten. Ik begin om 9 pm dus dat valt ook nog heel goed mee. Ah wel een nadeel, het zijn allemaa qwerty klaviers op het werk, dus ik zal wat moelijkheden hebben in het begin om rap en blindelings te typen.

Vele groetjes uit londen

Meli

1 comment:

Unknown said...

Hey meid!

Mega tof om iets van jou te kunnen lezen! tis echt spannend he?!

Ik ben echt fier op je en wens je het allerbeste toe!
Laat maar eens zien wat je waard bent!:-)

Tis al fijn dat je collega's meevallen he! Alles zal wel vlot verlopen! Jij bent dan ook een vlotte meid! hihi

Meid, zijt voorzichtig en amuseer je daar!

Ik hoor je nog, mss ook op msn.

Dikke dikke zoen en een mega mega dikke knuffel van mij!!!!

PS: groetjes van Tim

Greetz

Nele