Monday, April 16, 2007

check website www.mc-creation.com

Hallo iedereen,

Even nog rap iets posten want het is al weer even geleden, sorry daarvoor.
Op mijn stage gaat nog alles super!! Als je de website nog niet bekeken hebt dan moet je dat nu zeker doen. www.mc-creation.com dan naar who we are en dan meet the team gaan. Ik ben er zeker van dat jullie 1 bekende persoon gaan zien :d

Voor de rest heb ik niet veel gedaan. Dit weekend was het fantastisch weer maar heb vernomen dat het in België zelfs warmer was dus ja ...
Zaterdag heb ik langs mij een heel groot park ontdekt dus heb ik daar de namiddag doorgebracht met een goed boek.
Zondag ben ik naar East - Dulwich gegaan, naar Anita en Roxanne (haar roommate) en hebben we eigenlijk de hele dag niets gedaan, gewoon lekker geluierd met pims voor ons :d
Wie pims niet kent wel dat is eigenlijk een soort cocktail van hier met een beetje alcohol (de meeste doen er appelsien, limoen, ... in) Heel lekker moet ik zeggen, ik heb mijn vervangdrankje dus al gevonden. Want spijtig genoeg verkopen ze hier geen Pushkin (zwarte wodka).
De wijn trekt hier wel echt op niets!! Je betaalt hier 4.70 pond (ongeveer 7,5 euro) voor een glas wijn en hij is niet te drinken. Pims zijn veel goedkoper maar £ 1.5 soms £ 2.

Ik ga proberen dit weekend er nog eens op uit te trekken en een paar dingen bezoeken zodat jullie ook wat foto-plezier hebben.

Wou er nog foto's opzetten van mijn stage, maar er is blijkbaar een probleem dus ik zal ze er een andere keer opzetten.

Cheers

Meli

1 comment:

mike said...

heeey melissa
alles lijkt wel naar behoren te gaan eh, fijn werk, goeie punten,...
amuseer u ginder maar eh en wss tot binnenkort op skype ;-)

xxx
mike