Tuesday, April 24, 2007

Weekendje Clapham

Hallo iedereen,

Sorry dat het weer even geduurd heeft. Zal eens iets neerschrijven over het weekend hé. Wel dit weekend ben ik voor de eerste keer goed op stap geweest met Cé en Anita in Clapham Common. Het was een fantastich leuke avond, spijtig genoeg was ik mijn camera vergeten, maar gelukkig hadden de 2 andere hem wel bij.
Ik zal hier dus wat foto's van Cé opzetten want die van Anita heb ik nog niet.
We hebben zelfs wat filmkes opgenomen, jaja wel grappig om jezelf zo tipsy te zien, want ik was NIET dronken :d
Zul je nog wel horen op een fragmentje, de beelden kunnen wel iets anders zeggen, maar ja die moet je niet altijd geloven :d
We zijn dus eerst naar een bar geweest SO UK genaamd (verbaasd dat ik het weet want ik heb zaterdag miss 10x aan Anita moeten vragen, wat was de naam weer van die bar ...)
Daar hadden we 2 jongens leren kennen en toen de bar sloot, waren we eerst van zins ergens anders naartoe te gaan (iets dat Anita kende) maar dit hebben we niet gevonden. Anita blijft erbij dat het bestaat en dat het daar ergens lag. Omdat we het dus niet vonden, zijn we maar naar 1 van die jongens zijn thuis gegaan en hebben we daar nog wat verder gedronken, natuurlijk heb ik met 1 van die 2 gediscussieerd maar wat had je anders van mij verwacht :d
Toen heeft Cé ons naar huis gebracht (tis toch een schat hé) terwij hij 3 uur later in Waterloo zijn ouders moest gaan afhalen en met hun sightseeing moest doen, had heel veel compassie met hem.
Zaterdag zijn Anita, Roxanne, Stewart (een jongen die Roxanne kende) en ik samen gaan eten (om 4u s avonds en dit was voor ons ontbijt) S avonds zijn we naar een verjaardagsfeestje geweest in Brixton (alle respect voor Cé dat hij daar woont, maar wil er nooit meer komen) Omdat dit niets was (slechte muziek en het volk viel ook niet al te goed mee, veel homo's en ze zijn niet gelijk in België) zijn we terug naar Clapham Common gegaan (SO UK) daar was het wel heel fijn. Iets later zijn we naar huis gegaan met de taxi.
Thuis hebben we verder champagne gedronken (met dit waren we voor we vertrokken begonnen om onze punten te vieren natuurlijk) en heb ik nog wat ambetante telefoontjes gekregen van de jongens die we de avond daarvoor hadden leren kennen. Ze zijn dan wel 26, maar ze hebben de mentaliteit van een 12 jarige :d tzijn dan natuurlijk ook wel mannen ...

Zondag ben ik naar Richmond teruggekeerd en redelijk vroeg gaan slapen. Kan je zeggen had het nodig, want de voorbije 2 dagen op het werk zijn zwaar geweest (het is ook heel druk, veel nieuwe projecten)

Zo geniet van de foto's en de filmkes als ik ze erop kan zetten tenminste.

Klik hier voor entertainment

Cheers

Meli

No comments: